8.10.10

Burs veren vakıflar Türk Diyanet Vakfı

Türk Diyanet Vakfı
Yaklaşık olarak 200 öğrenciye burs veriyor. Burs verilecek öğrencinin babasının Diyanet İşleri personeli olması, anne ve babasından birisinin ya da ikisinin birden vefat etmiş olması, derslerinde başarılı olması ve kazandığı okulun ilk 5 tercihi arasında olması aranan koşullardır. Burs miktarı, burs adayının bu özelliklerine ve puanına göre belirlenmektedirBaşvurular Eylül ayındadır.
Tel: (0-312) 417 12 35/557-558

8 yorum:

  1. ben mehmet orhan kilis 7 aralık üniversitesinde fen bilgisi öğretmenliği okuyorum babam çalışmıyor üç kardeşim okul okuyor bende üniversite babam bizi okutamıyor sizden yardım bekliyorum lütfen... e mail: orhan_mehmet_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Ben Akın Indır Kars KAFKAS Üniversitesinde anestezi bölümü okuyorum. Bu sene kazandım. Babam türk telekomdan emekli hiç bir kurumdan burs almıyorum. Ailemin durumu iyi değil ve yurtların yıllık ücreti 4.300 tl sizden az da olsa yardım istiyorum

    mail : akin2611@mynet.com

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Ben Ahmet Barış Zıvalı. Ankara Yıldırım Beyazit Üniversitesi Hukuk Fakültesi öğrencisiyim. Ablam Gazi Üniversitesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları öğrencisi. Babamız memur olduğu için bizi okutmakta biraz zorlanıyor. Öğrenim bursunuzdan faydalanmak istiyorum..
    İletişim Bilgileri
    tel no. 1 : 0538 288 44 35
    tel no. 2: 0545 403 8135
    e- mail : a.baris.zivali@hotmail..com

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben onur bu yıl AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ'ni kazandım. babam işçi annem çalışmıyor . kardeşim var o da okuyor kendimize ait arabamız evimiz arsamız yok yani maddi durumumuz ii değil bu yuzden eğitimimde çok fazla sıkıntı çekiyorum bana yardımcı olmanızı temenni ediyorum. şimdiden TEŞEKKÜR EDERİM. E-MAİL: onuroz_07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben mersin üniverstesi makine mühendisliği bölümünü kazandım. annnem babam ayrı ve babamla hic bi alakam yok görsem tanımam bile. abim ogretmenlik okuyor.annem düzenli olarak calışmıyor sigortası bişeyi yok.uzerimize hiç bir mal mülk yok dolayısıyla annem ikimizi birden okutabilecegini sanmıyorum bu yuzden bursa ihtiyacım var. dersenizki devlet burs vermiyormu? yurt cıktı. aylık 210 tl.devlet bursu 320 tl bana kalıyor 110 tl. zaten uzak memlekete gittim. bakalım ne olacak. haber bekliyorum 05422493176

    YanıtlaSil
  7. Eğer kredi ihtiyacınız var? evet bu e-postayı başvurursanız,: finance_institute2015@outlook.com

    Do you need loan ? if yes contact this email: finance_institute2015@outlook.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba
    Ben HavvaNur Alkan.İstanbul Gelişim Üniversitesi (ing) Hemşirelik bölümünü tam burslu kazandım.Kayaşehir Anadolu Lisesi mezunuyum. Başarılı bir öğrenciyim.benimle birlikte 3 kardeşim okuyoruz. Hiçbir yardım almıyorum. Sizden burs almak istiyorum. Saygılarımla
    Email adresim: icimdekikus@gmail.com
    Tel no: 05432501193

    YanıtlaSil

BURS VEREN KURUMLAR